• ldai3

Cù a migliione di i standard di vita, a persunalizazione, in particulare a persunalizazione high-end, hè gradualmente entrata in a visione di e persone è diventa una nova dumanda.Comparatu cù ligami tradiziunali, persunalizatiCravatta di seta fatta in Cinapò mette u LOGO di a vostra propria impresa è u mudellu chì vulete, chì pò esse dichjaratu chì hè assai attente.Oghje, chì sò i prucessi persunalizati diCravatta di seta fatta in Cina?

Chì ghjè u prucessu di persunalizazione di cravatta?
Metudi / passi
Prima di tuttu, truvate una impresa di persunalizazione di cravatta prufessiunale, deve esse nutatu chì parechje imprese ligami persunalizati sò richiesti per urdinà u moQ, u moQ hè grande, i megliu imprese persunalizati anu sperimentatu u manager di vendita per discutiri i bisogni di persunalizazione cun voi, è dà cunsiglii prufessiunali.

Chì ghjè u prucessu di persunalizazione di cravatta?
Se determina u stilu, u tela, u mudellu è cusì in anticipu, serà più veloce di cuncepimentu, è pudete ancu ricumandemu da imprese persunalizati.Cumminendu e vostre idee è l'opinioni di i diseggiani, a cravatta ideale serà chjaramente espressa.

Chì ghjè u prucessu di persunalizazione di cravatta?
Attualmente, a dimensione cumuna di a cravatta in u mercatu hè trà 145CM, è u prucessu cumunimenti utilizatu include stampa è jacquard.A stampa hè direttamente stampata digitale nantu à a cravatta, è u jacquard hè relativamente più strutturatu.Di sicuru, pò ancu esse brodate.Tessili sò twill di sita pura (struttura forte), satin crepe pianu pianu (lisu è suave), cuttuni puri, poliester quattru.

Chì ghjè u prucessu di persunalizazione di cravatta?
Dopu chì sti fattori sò determinati, u designer principia à cuncepisce.Dopu chì u disignu hè finitu, u prossimu hè di cumunicà i dettagli.

Chì ghjè u prucessu di persunalizazione di cravatta?
5
Siccomu hè cuncepitu è ​​​​fattu separatamente, pigghia assai tempu, circa 10-20 ghjorni.Sè avete bisognu di fà una mostra prima, u listessu hè veru per u tempu di preparazione di mostra.Dopu avè finitu a fabricazione di mostra, pudete prima vede cumu hè a cravatta, è poi decide di mette u prossimu ordine in massa.

6
U prezzu diCravatta di seta fatta in Cinahè ligata à a cumplessità di u disignu, u tissu è a tecnulugia.Di sicuru, a qualità è u prezzu sò certamente cumminati.

https://www.fanlangtie.com/products/

Tempu di post: 14-ghjugnu-2022